ETT STEG NÄRMARE OSLO

GODA NYHETER!!! Vi fick lägenheten i Oslo :D Känns helt underbart skönt. Och detta tack vare mina mina bästa tjejer som tog sig över till Norge för att kolla på visningen. Så den 1a oktober blir den vår, möblerad och klar! Det är bara en tvåa så vi får trixa ihop lite med sovplatser, och skaffa oss en till säng att trycka in i vardagsrummet! Men finns det hjärterum finns det skjärterum så det blir nog inga problem :) Börjar verkligen dra ihop sig nu och jag börjar fasa över hur min packning ska få plats... Menmen nu är vi i alla fall på gång, och det känns förbannat bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Filippa! Vad kul att ni fick lägenheten, jag är också intresserad av att flytta till Norge. Har du lust att berätta lite om hur ni gick till vägar för att hitta en lägenhet? Kramar

2012-09-24 @ 15:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0