I FORGOT TO BE YOUR LOVER

Igår umgicks jag med Åse hela dagen. Vilken underbar liten tjej dedär är alltså! Blir jämt så mycket gladare över att ha träffat henne :) Vi fikade och pratade om alla livets bra och dåliga stunder tills vi blev hungriga, då lagade vi mat innan vi pratade ännu mer skit. Perfekt dag helt enkelt!
 
På kvällen placerade pappa och jag oss i varsin soffa och beställde hem FF matchen för en fotbollskväll. De förlorade med 1-0 så det var inte mycket att hurra för, och dessutom missade jag ju Bonde söker fru, vilket måste ses på tv4 play ikväll.
 
Resten av kvällen spenderade jag på mitt rum tillsammans med Bon Iver, en bh och några tusentals paljetter. Vi blev en ganska bra trio och gick hand i hand enda tills jag avlsutade mitt projekt strax efter midnatt. Självklart kommer det bjudas på resultatet här alldeles strax! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har du gjort den? Med paljetttyg?

2012-09-28 @ 21:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0