2013-04-03

Hej på er :) förlåt för den uteslutna uppdateringen, men har haft fullt upp med flytt de senaste dagarna. Var ledig i helgen så då flyttade jag ut till Johanna i sandvika, mest för att vi båda var lediga och för att vi skulle kunna göra det bästa av påsken, då resten var hemma i Sverige och åt påskägg. Men vi hade det mysigt med lite shopping på Sandvika storcenter, tacos och myskvällar. 
 
I måndags flyttade vi in i vårt kollektiv här på Skovveien. Vi delar ett jättefint rum med kakelugn och ett stort fönster, resten av lägenheten delar vi tillsammans med 18(!!!!) andra personer ;) haha låter sjukt, men det är så himla mysigt! Alla är verkligen jättetrevliga och i samma åldrar som oss. Alla är glada och sociala och det gillar jag! Dock är väl inte kök och toaletter allt för fräscha haha men man vänjer sig. 
 
Igår hade vi fotbollskväll här hemma och kollade Barcelona-PSG,drack vin och åt popcorn. Det kändes som om vi var en familj allihop. Här ska jag nog kunna överleva de sex sista veckorna i Oslo, och fyfan vad bra dom ska bli

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Filippa!
Jag ska börja körkortsutbildningen på Körkortscenter i Kalmar, där även du har läst (om jag minns rätt). Jag undrar bl.a hur syntestet gick till. Vad fick du göra? Var det svårt?
Hur var lärarna där? Var det svårt att få tider till körlektionerna?
Tack för en superbra blogg!

2013-04-04 @ 23:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0