..

Igår och idag har jag jobbat på en jättemysig barnehage. Dock har jag bara sovit några timmar inatt så trodde jag skulle somna när jag satt och läste sagor för barnen. Lyckades få i mig sex koppar kaffe på jobbet och två sen jag kom hem haha så nu har jag lite överenergi.. Precis innan jag skulle gå hem idag fick jag massor med teckningar från de små liven och jag ville verkligen inte gå därifrån! Hoppas att jag får jobba där någon mer dag nästa vecka :) 
 
Nu ikväll har vi lagat kyckling, egna klyftpotatis och morötter i ugn. Sedan har vi bara myst med resten av kollektivgänget. Har suttit och lyssnat på Samuel och jonathan som spelat gittar och sjungit covers på massor av låtar. Så himla mysigt!! Spelade in en video men självklart hade jag råkat hålla för ljudet haha slutar aldrig förvånas av mig själv.. Alldeles strax ska jag dra iväg till jobbet och jobba natt.. Är riktigt sliten men  jag ska nog överleva! Hoppas att ni får en bra fredagkväll. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0