HOLLY & WHITE

Denna snygga väska köpa jag i veckan inne på Lindex! Var ute på en promenad och såg den i skyltfönstret, sprang in en snabbis och det fanns bara en kvar så jag kunde inte låta bli! Har bara svarta väskor, så kände att jag behövde en ljusare nu till våren. Från och med nu är det slut på shoppandet hehe.. Har faktiskt unnat mig och köpt en hel del här i Norge, och egentligen har jag ju faktiskt inte råd med det. Det är så in i helvetes dyrt här att jag får ångest bara av att gå och köpa ett mjökpaket.. Men har skrivit en påminnelse om mitt shoppingförbud på en lapp som står brevid spegeln. Har hotat mig själv att inte få flytta ihop med måns om jag bryter det, så det ska nog funka ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lnda

Åh, den har jag också tittat på!
Skulle du kunna tipsa om ett par quiltade jackor för ett okej pris, alla är i princip slutsålda.

Svar: Ja såg faktiskt en mörkblå quiltad jacka på zara i helgen! en klassisk med brunt mockatyg på armbågarna. tror den kostade runt 700-800 kr :)
Filippa

2013-04-09 @ 14:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0