SIESTA

 
Fick gåshud över hela kroppen när jag hittade denna videon från Siesta förrförra året. Den väcker så mycket känslor och minnen från några av de bästa dagarna i mitt liv. Bodde i sunkiga tält, drack cider till frukost, satt i en solstol åtta timmar om dagen, kollade på fantastiska band, levde på polarmackor och skrattade dagligen så att magarna vek sig. Blev därav påmind hur mycket jag saknar mina tjejer som just nu är och backpackar i asien. Längtar tills vi återförenas i Kalmar i maj och inleder en underbar och mer än efterlängtad sommar tillsammans ♥ Om ni ser dethär skickar jag världens största kram från oslo. Lev livet lite åt mig också

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskade du! Jag skickar världens största puss tillbaka från Bali <3 ses i maj hjärtat

2013-04-11 @ 20:08:47
Postat av: Emelie

Kommer du lägga upp mer kläder på din bloppis? :)
kram!

Svar: självklart kan/kommer jag göra det :)kram
Filippa

2013-04-12 @ 17:02:51
Postat av: Felicia

Finaste flipp! Vi kommer ha världens bästa sommar och siesta kommer bli grymt :D<3 hälsa Oslo, pussss!

2013-04-13 @ 05:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0