...

Update från soffan ;) Sitter just nu med en ansiktsmask som stelnar hela ansiktet, har aldrig använt en sån förut men det känns nästan lite obehagligt. Kan ju inte ens le utan att det känns som att huden ska trilla av..
 
Har i alla fall precis skypat med min fina moster! Gråtkalas i camen när vi kom på hur mycket vi saknade varandra, haha åh hon och jag är så lika. För övrigt har jag mest skickat runt och svarat på olika förfrågningar om boende.. Börjar ju dra ihop sig till mina sambosar flyttar hem och tills dess måste jag ha skaffat någonstans att bo! Ja lite smått panik och dålig framförhållning, men tiden bara springer iväg.. Hoppas i alla fall att det löser sig inom nästa vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0