2013-02-03

Stort slagsmål på jobbet inatt igen.. Tyckte det var ju jävla obehagligt att jag typ hamnade i chock, skakade och fick gå och sätta mig en stund. Kände verkligen att vi hade noll kontroll, och då det var smockat i hela restaurangen blev jag orolig att det skulle urarta ett stort gruppslagsmål. Som tur var kom polisen och fick ta hand om några idioter. För övrigt sålde vi så jäkla bra inatt, så det var synd att detta förstörde.. Menmen så kan det vara. 
 
Man får ju faktiskt träffa jättemånga härliga mämnniskor också så det väger upp det hela till ett oerhört roligt jobb :)
När milla och jag slutade vid 05.30 tog vi trikken till gymmet. Vi tränar på 24/7 som har öppet dygnet runt och hade bestämt att det vore kul att gå dit mitt i natten så vi körde på det! Och värre blev det ju när vi satte oss och började käka chicken nuggets mitt bland alla träningsmaskiner ;) Övervakningskamerorna måste ju börjat undra vad vi höll på med haha..

Kommentarer
Postat av: Clara Bennett

haha fan va sköna ni är!

Svar: haha det var en rolig grej liksom ;)
Filippa

2013-02-03 @ 21:03:50
URL: http://clarabe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0