2013-02-09

 
 
Hej på er :) förlåt för halvkass uppdatering, men i torsdagskväll anlände Tove hit till Oslo för ett efterlängtat besök över helgen! Vi mötte upp henne och hade kramkalas på stationen ♥ När vi kom hem hade Milla gjort god mat och eftersom jag var ledig dagen efter, satt Tove och jag och pratade sex tills halva natten rann iväg haha..
 
Igår tog vi en riktig slappmorgon här hemma innan hon och jag drog in en sväng till stan för att visa henne runt i vår fina stad. Satte oss på B&J uteservering och tog en snabbkaffe innan vi mötte upp resten av tjejerna och köpte pastasallad på ica. När vi kom hem drog vi ut alla täcken och kuddar på golvet, satte vattenpipan i mitten och hade världens mysigaste kväll med gottigott och snack om allt vi hade att ta igen. 
 
Dessutom fyllde mitt hjärta 20 år igår!! Helt sinnessjukt att vi fyller 20 detta året :) Klistrade ihop ett litet kollage till honom, och önskar så gärna att vi hade kunnat fira hans födelsedagen tillsammans. Men han och laget hade precis kommit fram till hotellet i Spanien där de ska vara på träningsläger i två veckor, så han var ganska nöjd i alla fall. På bilderna ser ni tårtan jag gjorde till hans födelsedag förra året, och den andra bilden är på min födelsedag då jag precis hade klarat min uppkörning. Lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0