2013-02-12 FETTISDAGEN

Julia, Lisa och Saiza kom precis och överraskade oss med semlefika, så himla söta! Så äntligen fick även vi fattiga oslobor dämpa semleångesten som resten av Sverige bombarderat instagram med idag, och njuta tills magarna var mätta och belåtna. Nu är jag, liksom alla andra här hemma helt slut så ska alldeles strax inta sängen och vila upp mig inför morgondagen då det väntas jobb mellan 11-19.00. Körde ett morgonpass på gymmet imorse, och fick verkligen tvinga mig själv att gå dit.. men efteråt känns det ju som alltid så förbannat bra så om jag vaknar på rätt sida när klockan ringer vid åtta imorgonbitti ska jag försöka dra mig dit.
Bjuder på en fin bild på Tove när vi satt invirade i filtar och drack kaffe på B&J uteservering i helgen. 
Sov så gott med er :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0