2013-02-24

Godkväll mina kära vänner! Klockan är alldeles strax sju, och vet ni vad det sjuka är? att jag sitter fortfarande här i pyjamas och har bara varit vaken i fyra timmar haha..När jag kom hem från jobbet vid halv sju i morse hade jag druckit så mycket kaffe att jag inte var det minsta trött. Så jag låg uppe och läste bloggar en timme innan jag till slut kände mig lite trött igen. 
Men sedan sov jag däremot som en stock och vaknade inte förrän tre. Hade tänkt dra och träna, men känner att nä, jag ska bannemig vila idag. Bara ta det lugnt, göra någon god mat och kolla på film. Ibland är man värd det :)
 
Igår gjorde vi, eller snarare Tilda och Linnea små söta lchf bakverk! Kladdkaka och chokladbollar tillsammans med hallon och grädde. Det smakade inte riktigt som orginalen, men oerhört gott för att vara utan socker! Köpte med mig ett paket delicato chokladbollar när jag var i Södertälje, och bara längtar tills jag känner känslan av att jag förtjänar att bryta upp paketet och trycka i mig en haha. Ska verkligen vänta med det, tills sötsuget skriker av plåga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0