2013.02.27

Hej på er :) Kom hem från jobbet vid åtta, och har sedan dess bara ätit och tagit det lugnt. En från Mc donalds huvudkontor var och kollade vår restaurang idag, vilket betyder att det måste vara kliniskt rent överallt samtidigt som hon kollar vår servicetid osv.. Så det har varit full fart på jobbet hela dagen! Mina bihålor värker och jag är helt utmattad så ska försöka somna tidigt ikväll.
 
Imorgon är jag i alla fall ledig, vilket är guld värt! Ska möta upp Johanna på en fika, och strosa runt lite på stan. Är sugen på att köpa en ny skinnjacka nu till våren, så ska försöka hinna med att prova dessa två :) vilken tycker ni är snyggast? Kan verkligen inte bestämma mig.. Puss

Kommentarer
Postat av: Cornelia

den högra tycker jag :D

2013-02-28 @ 10:35:11
URL: http://conneconne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0