AIN'T NO SUNSHINE WHEN SHE'S GONE

Godmorgon på er! Somnade inte förrän kvart i två igårkväll då jag låg och smsade med min älskling som jag saknade lite extra, men vaknade ändå utvilad och pigg vid kvart i åtta? Har vaknat exakt 07.45 två dagar i rad nu, men som den morgontrötta människa jag vanligtvis är klagar jag absolut inte! Som ni ser på bilden ovan, sken solen in i mitt fönster och jag kunde inte vaknat på ett bättre sätt :) Tänk vad vädret styr ens humör egentligen, känner redan att detta kommer bli en bra dag. 
 
Nu ska jag gå och göra i ordning mig innan det är dags för en stor frukost och jobb klockan elva. Hoppas ni alla får en bra dag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0