...


Känner mig lycklig och glad. Helt utan anledning. Eller har väl egentligen alla anledningar i världen till att vara varm i hjärtat men just nu bara bubblar det i kroppen av att känna känslan, utan att egentligen veta skapelserna bakom den. Kanske vänder det imorgon, eller nästa vecka, men just nu ska jag njuta av varenda sekund.
 
Kanske är det mina nya skor, att jag flyttat in i världens mysigaste rum, att klockan är halv åtta och att det fortfarande är ljust ute, eller att jag ska unna mig vit choklad ikväll. Men jag tror det är något mer, något i stil med att jag tänker kämpa. Jag kommer orka stå på egna ben och faktiskt klara mig i Oslo utan problem. Jag ser utmaningar och jag ser när jag flyttar hem i slutet av april, till min familj, mina vänner och min kärlek, med tusen erfarenheter i bagaget. Låt det bli en fantastisk vår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0