LOVE COULD LAST FOREVER

Måns och jag har efter jul pratat mycket om framtiden och vad som händer med oss, och äntligen har vi tagit det till en ny nivå. Idag blev det spikat och klart att vi flyttar ihop den 1a april :) Han har egen lägenhet i Kalmar nu men har kollat runt lite på andra lägenheter, och så tidigare i veckan hittade han en som verkade bra. Fick ett sms där han beskrev lägenheten, vart den låg och avslutade med att vi måste bestämma oss imorgon haha, så det blev snabba bud. Har ganska höga krav på hur det ska se ut där jag bor, att den är ljus och har balkong är verkligen prio ett för mig ;) Och trots att han inte hade några bilder att skicka, sa min magkänsla sa att detta var en perfekt lägenhet för oss två.
 
Så nu längtar jag mer än någonsing efter mitt hjärta, efter våren och att få påbörja ett gemensamt liv tillsammans med den jag älskar. Pirrar i hela kroppen när jag tänker på att vi ska bli sambosar, kan inte bli lyckligare. 

Kommentarer
Postat av: elin

Åh vad mysigt! Ska ni köpa en lägenhet eller hyra? Vart i Kalmar ska ni bo? Du tycker väl om inredning också, då blir det ju superkul med en egen lägenhet! Lycka till :)

2013-02-05 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0