SWEET AS SUGAR

Godmorgon på er! Har som sagt jobbat natt och bara sovit fyra timmar så är lite sliten.. Men orkade mig upp för en stund sedan, för vid ett ska jag nämligen in till stan och fika med en gammal klasskompis jag hängde med på högstadiet! Har inte träffat henne på år och dar så det ska bli jättemysigt :)
 
Solen skiner här idag igen så man blir i alla fall på bra humör! Ska slänga in mig lite nudlar till fruokst nu innan det är dags attg fräscha till sig. På bilden ser ni två par trosor jag köpte på HM häromdagen. Tyckte de sprickiga var lite söta, och de högra är så himla fina i verkligheten, med en stor rosett på rumpan! 
Hoppas ni får en bra start på helgen, Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0