WORK OUT.

Känns som att jag går i sömnen. Är vaken fast ändå inte haha. På de senaste två nätterna har jag fått tio timmars sömn vilket är alldeles för lite för att vara mig. Brukar vanligtvis sova tio timmar/natt.. När man jobbar och har saker att göra hela tiden går kroppen och hjärnan på helvarv, men så fort man sätter sig i soffan kopplas allt bort och man känner verkligen hur krafterna i kroppen försvinner. Just så är det nu. 
 
Så alldeles strax ska jag ta en powernap innan det är dags att åka iväg till jobbet. Börjar tre timmar tidigare idag, så det blir en långt pass mellan 21-05.00 men Milla ska också jobba så det ska bli kul!
 
Förresten är det jättekul att ni kommenterar! Brukar dock ibland vara dålig på att svara innan jag glömmer bort det, men till Rebecka som undrade vart jag hade köpt halsbandet jag bar på balen, så kommer det ifrån glitter :) Och till dig som undrade i vilket nummer av Barometern man kunde hitta den krönikan har jag tyvärr ingen aning.. Kanske finns bland krönikorna på deras hemsida? 
 
Vi hörs helt enkelt mer imorgon när jag vaknar, när det nu blir... Ha en bra fredagkväll allesammans ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0