2012-01-02

Godmorgon! Vi har visserligen legat vakna ett bra tag nu, men har mest bara degat framför teven och kollat PLL.  Har snart kollat färdigt hela första säsongen på två dagar ;) men jag gillar det faktiskt!
 
Som sagt är Emma och Mia här på besök för första gången i Oslo, så alldeles strax ska vi gå in till stan och visa dom runt lite och fika någonstans. Mitt nyårslöfte är dessutom att jag inte ska shoppa, så kanske bäst att lämna plånboken hemma. Är taggad på att försöka hålla det, man har ju egentligen redan så mycket kläder man borde använda istället för att hela tiden köpa nytt. 
 
På tal om bilderna, den sista bilden är så jävla ful haha. Felicia skulle ta kort på mig, och så här ser jag alltså ut när jag inte är beredd hehe alien,, Gick i alla fall klädd så på nyårsafton! Milla fixade mitt hår så himla fint, förutom balen har jag inte känt mig så fin i håret någonsin. På mig hade jag ett linne från gina ticot, med en svart bh och en vanlig tubkjol under. Örhängen från bikbok och armband från Månsi.
 
Vi hörs senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0