2013-01-01

Kärt återseende! Hoppas att ni alla hade en mysig jul och en bra start på det nya året :) Hade personligen en helt underbar resa i Thailand med mitt hjärta och hans familj/släkt. Ska berätta allt och lägga upp bilderna nu någon kommande dag, för just nu har vi finbesök här i Oslo. Däremot finns de på facebook om ni är nyfikna!
 
Nu är jag och resten av samboligan återförenade här i lägenheten. Igår var vi tio tjejer som firade nyår här tillsammans! Hade lite knytis till en god buffé innan vi tog oss an alkoholen. Kände mig dock illamående av all mat innan kvällens knappt hade börjat, så det blev en lugn kväll för min del. Vid tolvslaget gick vi upp på takterassen och såg alla fyrverkerier! En underbar start på ett förväntansfullt år med finaste vännerna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0