2013-01-12

Hej på er :) Känns riktigt skönt med helg! Ska jobba ikväll men det var ju så kul förra gången så jag har ingen större ångest över det. Är dock ganska trött, då vi var uppe halva natten och spelade guitar hero hos grabbarna i Haugerud. Åt tacos, kollade bait och hade det trevligt innan jag däckade i sängen vid tretiden. 
 
I förmiddags åkte jag och Milla in till stan en sväng. Kollade runt lite men shoppade inget (håller nyårslöftet än så länge..) förutom ett schampoo och balsam vilket var nödvändigt. 
 
Johanna och Felicia är kvar I Haugerud, så Milla och jag har precis haft besök av Julia och Saiza. Har druckit kaffe och haft frisörsalong här i lägenheten ;) Igår hade jag träningsledig dag så alldeles strax ska vi dra en vända till gymmet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0