2013-01-21

Godkväll på er! Jag är verkligen inte bra på att hålla mina löften.. Svaren på frågorna kommer!! Men eftersom jag är segast i världen och tycker att det tar sån tid att svara på frågorna lär dom väl dyka upp om några dagar istället. Känner mig så löjlig eftersom det bara var runt 40 frågor, tänk då på de stora bloggarna som måste gå igenom flera tusentals ;)haha.
 
I alla fall så har det varit bloggtorka här idag, trots att jag har varit ledig! Tog en jättelång sovmorgon till tolv och hade frukostmys i min onepiece. Sprang sedan iväg till gymmet, och körde ett hårt löppass. Gick faktiskt skitbra, och trodde jag skulle trilla ihop när det var klart, men kände mig riktigt stolt efteråt! Efter gymmet gjorde jag en jättegod grönsakstallrik som jag åt till lunch, innan jag bakade hallonpaj till mina fina sambosar. Den var nyttig dessutom, och blev faktiskt väldigt god!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0