2013-01-24

Skönt att vara ledig idag! Eller visserligen jobbar jag natt ikväll men har i alla fall fått sova ut och bara tagit det lugnt denna förmiddag :) Milla är fortfarande sjuk så får lite sällskap här tillsammans! Druckit kaffe och suttit ute i den härliga vårsolen på balkongen. Ber till gudarna att våren snart hittar hit!
 
Blir för övrigt så trött på skatteverket, banken och allt som det innebär.. Inte nog med att det är tråkiga saker, så är det fan ingenting som fungerar! Har snart bott här i tre månader och har fortfarande inte fått våran första lön...
 
Så strax ska jag ta trikken till handelsbankens huvudkontor och försöka öppna ett norskt bankkonto. Håller tummarna för att det fungerar så att jag hinner få min första lön nästa vecka. Känns ju som att man lever utan pengar för tillfället ;) Hoppas i alla fall att ni får en bra dag!! Vi hörs när jag kommit hem. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0