2013-01-25

Godmorgon! Nattpasset idag gick faktiskt bra :) Var väldigt opepp på jobb när jag kom dit men det hann ändras. Var dock väldigt lugnt på jobbet så vi var bara tre som jobbade. Norge har alltså torsdag som "lillördag" istället för onsdag som vi! Måste bli tufft för de som kör all in hela helgen, i Sverige har man ju i alla fall en vilodag ;)
 
Imorse när jag kom hem runt sex, stod Felicia i köket och gjorde morgonkaffe haha..Blir så omvänt att hon går upp när jag går och lägger mig! Men vi satte oss alla vid frukostbordet och hade en mysmorgon tillsammans innan jag kröp ner i sängen för att sova några timmar. 
 
Nu ligger jag mest och drar mig i sängen. Får se vad jag hittar på idag, kanske tar en promenad in till stan eller bara fixar i ordning lite här hemma. Millas föräldrar och Rasmus kommer nämligen hit på besök till Oslo idag och ska äta middag med oss här hemma, så det gäller ju att ha det lite hemtrevligt :) Hoppas ni får en bra dag!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0