2013-01-27

Och så var det söndag igen. Nu för tiden känns det som att varje helg snabbspolas. Har i alla fall jobbat tre nattpass sen i torsdags så jag förtjänar min stora godispåse jag köpte för hundra spänn på den svenska godisbutiken igår hehe. Innan jobbet igår åt jag, johanna och felicia en god middag här hemma. Sedan trillade Gotte och Henning in, så drack vi vin och spelade spel. Ville inte dra till jobbet vid tolv, då vi hade det så trevligt! Men när jag väl kom på plats var det många fulla och glada människor som gjorde att tiden bara sprang iväg. Vipps så var klockan halv åtta när jag väl slocknade i min säng här hemma.
 
Idag har jag fått sova ut och haft en riktig slappisdag tillsammans med resten av samboligan, och så ska kvällen fortsätta spenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0