2013-01-31

Hejhallå :) Trots att jag hade jättesvårt för att somna igårkväll och vred och vände till klockan var tre, kändes det inte så farligt att gå upp vid nio imorse. Åt frukost och fixade mig utan att stressa innan jag begav mig till jobbet. När jag väl kommer dit tyckte chefen att jag var tidig. Eftersom klockan var tjugo i elva tänkte jag att så tidig är jag väl inte, men visst fan visar det sig att jag inte alls börjar vid elva utan ska jobba natt vid tolv!! haha så klantig.. Men jag var ändå på så bra humör så det gjorde mig ingenting! Tog istället trikken tillbaka till stan, strosade runt lite på Oslo city och tog en promenad hem. Nu har jag ju istället hela dagen på mig att blogga till er! Bra va ;)
 
Hittade dessutom dessa bilder på Josefine ekstroms blogg. Här ser ni bättre bilder på hur snygg tröjan är jag la upp igår! Och hon har ju matchat det alldeles perfekt till ett par höga tighta discopants. Stilrent & snyggt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0