I LOVE YOU

Godkväll på er :) Idag har Amilia och jag varit lediga! Hade svårt att somna igårkväll så sov enda till halv ett imorse.. Men vi fick i alla fall lite nytta gjort under dagen! Åkte in till stan och bytte en kavaj åt Milla, åkte sedan vidare med tunnelbanan till Röa för att hämta ut ett blombud Måns hade skickat. När jag öppnade pappret var det en bukett med tio stora röda rosor och ett jättefint litet kort till. 
 
Tanken var ju som sagt att jag skulle få det den 28onde november då vi firade två år tillsammans, men eftersom jag fick bihålsinflammation åkte jag hem samma dag, utan att ha någon som helst aning om detta. Som tur var, var de så himla gulliga på blomsteraffären så de ringde och frågade mig om jag ville hämta blommorna när jag kommit hem från Thailand istället, och så blev det.
 
Tänk vad en sån här sak kan göra en lycklig. Blev varm i hela hjärtat och saknade honom så att det gjorde ont. Tack världens finaste månsa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0