LOVE TO YOU

Godkväll mina kära vänner. Min rumpa växer snart fast i fåtöljen haha. Har suttit här sedan två och då överdriver jag inte. Funderade i tre timmar på om jag skulle gå till gymmet, men det var tre timmar för mycket -med tanke på att det självklart inte blev något med det. Har istället haft en riktig liten skypekväll med människor jag saknar.
 
Först pratade jag med mamma och pappa om allt som händer hemma, vilket i och för säg inte var så mycket. Men oerhört skönt att veta att dom mår bra och faktiskt till och med saknar mig en gnutta. Sedan med älskling som alltid får mig sådär glad och varm i hela kroppen bara av att höra hans röst, pratade mest om en eventuell framtida flytt och lägenheter. Och nu avslutade jag precis ett samtal med finaste Zozan som jag inte pratat med på allt för länge! Tog igen lite skitsnack om sånt som händer i Kalmar, det man helt enkelt inte har koll på om man bor sjuttio mil hemifrån. Har i alla fall under några timmar via telefon blivit påmind om vilka fina människor jag har omkring mig ♥ All kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0