OH BABY IT'S A WILD WORL

Godkväll på er. Millas föräldrar åkte precis till deras hotell efter att ha varit här ikväll. Felicia och jag hann dessutom med ett pass på gymmet innan vi åt jättegod middag och hade det mysigt. Nu sitter vi här och kollar filmen The Wow. Måns och jag såg den i höstas och jag älskade den. Är en riktig sucker för sånna smöriga och romantiska filmer! Men denhär är verkligen charmig på sitt lilla sätt, så ni borde verkligen se den! Channing Tatum är ju med också, så man kan ju alltid kolla bara för den anledningen ;)
 
Om en halvtimma går trikken till jobbet, ska jobba natt från 00-05. Känner mig faktiskt inte så trött, så det ska bli kul! Har varit på bra humör hela dagen så jag hoppas att det fortsätter så hela helgen :) Slänger upp en bild som ni säkert sätt här på bloggen tusen gånger förut. Men jag tycker att den utstrålar lycka, och det är vad jag känner just nu. Ha en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0