2013-03-04

Godmorgon. Efter jobbpasset igår sov jag till fyra så hann bara äta frukost innan jag började fixa mig inför lite trevligheter med jobbet. Tilda lockade även mitt hår så himla fint! Sällan jag känner mig fin i håret, eftersom jag är så dålig på att fixa det själv..Tur att någon kan och vill pyssla om en ibland :* 
 
Sedan begav jag mig till Jensens Bofhouse för att möta upp mina Kalmarchefer på en öl. Dom hade grabbhelg i Oslo denna helgen för att kolla skidåkningen, så det var jättetrevligt att träffas, var ju faktiskt ett tag sedan sist! Kan verkligen inte fatta att jag har bott här fem månader snart!! Vad händer med tiden?
 
Drog sedan vidare hem till Anna, en jobbarkompis som bor på Vika. Drack några glas vin innan vi catchade upp med resten av Mc donalds ligan och drog ut på krogen. Första utgången för mig här i Oslo men vi hade riktigt kul bland alla laktristshottar och kareokelåtar haha.. Tog sedan taxi hem till Hampus där vi mest väntade på att trikkarna skulle börja gå. Fick dessutom något ryck och sprang in på deli de luca och köpte mig en kardemummabulle vid halv sex imorse haha.. Tackar gudarna för att jag börjar vid fyra idag och inte vid elva.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Vart sommarjobbade du förra året och tyckte du det var svårt att få ett jobb? Har du tips på vart man kan söka där det är "lätt" att få? Kanon bra blogg :)

2013-03-07 @ 18:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0