2013-03-11

Hur som helst, sitter jag just nu i skrivande stund på bussen som ska ta mig tillbaka till Oslo. Så om två timmar är jag norska igen. Många blandade känslor när jag lämnade Kalmar i förmiddags. Trots att jag flydde där ifrån i Höstas, kan jag faktiskt inte säga något annat än att det var riktigt mysigt att vara tillbaka i staden. 
 
Imorgon drar jobbet på Mc donalds igång igen och det känns faktiskt okej. Lika bra att komma in i rutinerna igen, så att veckorna börjar rulla igång :) Tänker kriga på både med jobbet och träningen nu. Känner direkt att jag har gått upp några kilon bara nu när jag varit hemma haha.. Men det är väl så det ska vara kanske när alla skämmer bort en. Har även hunnit förbereda lite kläder som jag tänkte sälja här. Hann tyvärr inte gå igenom allting, men ni får se om något utav det jag har valt ut är intressant! 
 
Nu ska jag lyssna på musik och äta resten av min subwaymacka. Ta hand om er, och peace som på bilden i vårat badrum hehe pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0