2013.03.02

Godmorgon :) Vaknade tio sekunder innan min väckarklocka ringde vid halv elva imorse. haha har bara varit med om det någon gång förut, men tycker det är läskigt hur hjärnan kan fungera så. Gick i alla fall upp och åt en brakfrulle och har sedan dess haft mysmorgon med Tilda och Linnea. Nu har båda dom åkt iväg för att jobba, så jag har precis dragit på mig träningskläderna och tänkte dra till gymmet. Känner mig någolunda frisk för att cardiopass + lite styrka. Hoppas att ni får en bra lördag!!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag skulle vara intresserad av någon overzize jeans jacka, jeans shorts, fina tröjor och kanske klänningar.
Lite allt möjligt men en snygg overzize jeans jacka som du hade på en bild för inte så länge sen hade varit kul! :)

2013-03-02 @ 18:01:01
Postat av: Emelie

kommenterade på fel bild!

2013-03-02 @ 18:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0