2013.03.25

Såhär ser jag ut idag. Bättre än en kass mobilbild från jobbtoaletten kan jag tyvärr inte bjuda på..Har ju knappt visat er något utav de jag shoppade sist jag var i kalmar.. Men beror på att jag lämnade det mesta hemma. dessa jeansen inhandlades i alla fall! Var osäker på om jag verkligen skulle använda gröna jeans och velade inne på Gina tricot hur länge som helst, vilket slutade med att Måns tvingade mig att köpa dom bara för att vi skulle komma därifrån ;) haha. Nu är jag i alla fall jättenöjd, och tycker att det det kan vara fint att bryta av till en helsvart outfit. Linnet kommer ifrån Bikbok,halsduken som också är ny kommer från HM och koftan från Monki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0