HOME SWEET HOME

 
 
Hej på er :) Som ni märkte tog jag en liten paus från bloggen nu när jag var på besök hemma i veckan. När jag satte mig på tåget hem i tisdags sken hela jag som en sol, hela vägen hem till Kalmar. Jag var så lycklig och glad att få träffa alla mina nära och kära. Och ni anar inte vilken underbar vecka jag har haft
 
Dock har jag känt mig stressad hela tiden, ni vet ju kanske själva när man vill försöka träffa alla och göra tusen saker samtidigt för att känna att man inte går miste om något. Men det har varit så värt det. 
 
Har hunnit med att luncha på stan med min saknade Åse, bjudit barndomsvännen Agnes på hemmagjorda cupcakes, gjort en nostalgisk och oerhört full onsdagsutgång med mina fina vänner, varit på afterwork med mamma och Edde på Bremerssons, dansat på Harrys och Palace och firat Felicia som fyllt 20. Efter alldeles för mycket shopping och ikealunch åkte även Måns och jag och kollade på vår blivande lägenhet i fredags. Och nu längtar jag ännu mer till den första maj när vi kan kalla oss själva som sambosar. Idag innan tåget skulle gå hann jag även med att möta upp mina gamla fotbolltjejer Zozan, Emma och Dannie för en supermysig hotellfrukost på Stadshotellet.
 
 
Har dessutom stått och frusit på Gasten i 90 min för att se Kalmar FFs träningsmatch mot Brage, ätit flertals goda middagar med familjen, och sist men inte minst fått pussa, mysa och bara vara med mitt hjärta som jag än en gång märker att jag blir kärare och kärare i, desto dagarna går. Jag älskar mina vänner, min familj och min underbara pojkvän. Det är NI som får mig att kämpa i Oslo, vi ses snart igen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0