JENSENS BÖFHOUSE

Hej på er :) Fick mig en liten tillsägelse av Johanna från Thailand att jag måste uppdatera bättre ;) så nu ska du johanna och resten av er få veta lite om de senaste dagarna.. För övrigt saknar jag mina flickor som roar sig på andra sidan jordklotet så in i bomben ♥ Tur att tiden går fort så att vi snart får kramas igen!
 
Måndag och en ny vecka väntar, dock utan så mycket jobb men det gör faktiskt inte så mycket just nu denna veckan, då det är mycket annat som måste göras. I fredags kände jag mig riktigt dålig men kämpade mig iväg till barnehagen klockan sju på morgonen i alla fall. När jag kom hem därifrån var det bara att ladda om batterierna inför ett nattpass på mc donalds. 
 
På lördagen sov jag ut länge och tog det bara lugnt medan tilda och linnea jobbade. När klockan var åtta åkte vi in mot stan för att äta på restaurangen jensens böfhouse. Blev som en liten avskedsmiddag eftersom dom flyttar hem redan nu på onsdag.. Jag åt trerätters (såklart haha) och det var hur gott och mysigt som helst! Sedan drog jag vidare till jobbet vi tolv för att jobba natt. Kände mig mycket piggare i kroppen och det var full fart på jobbet, så timmarna flög iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0