2013.05.08

Hej på er :) Det har varit över 20 grader här tre dagar i rad nu! I söndags satt jag och solade i flera timmar innan vi körde en liten utgång tillsammans med jobbet och resten av kollektivet. Slänger upp bilder och berättar mer om det när jag orkat lägga in dom på datorn!
 
Idag har det som sagt varit jättehärligt väder så vi gick på tur tillsammans med barnehagen. Gick hem till en dagisfröken som inte bodde allt för långt bort, där hoppade vi studsmatta och åt våra matpacken. Hon hade även världens sötaste lilla hund som bara var tre månader gammal, ni som har mig på instagram kanske har sett ;) Är ju ingen hundmänniska men ville bara stoppa ner den lilla björnen i väskan och ta med mig hem. Slutade jobbet vid halv fem och sedan jag kom hem har det regnat en massa.. Konstigt hur vädret kan ändras sådär, och nu ska det fortsätta vara såhär i några dagar hörde jag..Får hoppas att väderprognoserna har fel!
 
Nu tänkte jag i alla fall fixa lite middag tills johanna kommer hem, inatt väntar ett jobbpass på donken.
Såg ju även att jag hade fått en fråga vart denna snygga jackan kom ifrån, och den är ifrån gina! Leopardmönstret ska vara på utsidan, men jag klippte bort två sömmar och lappen i nacken så man kan ha den vilket håll man vill :D bra va? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0