2013.05.15

Hejhejhej :) hoppas allt är bra med er! Idag hade Emil i barnehagen bursdag så vi åt chockladtårta och sjöng bursdagslåten typ hundra gånger haha.. Jag bjöd även på kärleksmums till de små krabaterna, som tack för mig dessa tre veckor. Imorgon jobbar jag min sista dag på barnehagen och även sista jobbdagen här i Oslo. Känns så jäkla overkligt att jag faktiskt flyttar hem på riktigt på söndag. Även om jag kommer sakna jobbet, alla härliga vänner,kollektivet och min fina sambo oerhört mycket känns det självklart helt jävla underbart att få flytta hem och träffa min familj, måns och alla saknade vänner där hemma ♥ På lördag kommer mamma hit och hämtar mig, så ska vi bo på hotell, spaa och bara mysa sista dagen. Hon är mer än efterlängtad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0