NIKE FREE 3.0

Okej nu är det såhär...Jag fick tips av en jobbarkompis om en hemsida med snygga träningsskor till bra priser. Så jag beställde dessa ovanför, + ett par till min brorsa och pappa som också ville beställa. Det skulle ta 7-9 dagar att få hem skorna till dörren, men tror ni att de har kommit fram? NEJ. Om jag inte får dem imorgon vet jag inte vad jag ska göra, eftersom det är röd dag på fredag, lördag och sen flyttar jag hem på söndag..Börjar få lite smått panik och har mejlat dem flera gånger. De har spårat skorna och de verkar ha fastnat i tullen ;/ förbannade tull alltså haha. Aja bara att hålla tummarna att de dyker upp imorgon, jag är ju sugen på att inviga mina nya träningsskor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter sidan?

2013-05-15 @ 22:23:37
Postat av: Ida

Vad heter hemsidan?

2013-05-16 @ 10:28:55
Postat av: Anonym

varför uppdaterar du inte bloggen?

2013-05-29 @ 21:57:24
Postat av: anonym

Tråkigt när det är så sällan som du uppdaterar nu?

2013-05-31 @ 13:31:53
Postat av: Emma

Varifrån köpte du skorna? Har letat efter likadana under en längre tid nu. Några tips på vart jag kan få tag på sånna? :)

2013-08-15 @ 16:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0